Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

Σκέψη αγαπημένη



Απαλή μουσική.
Χαμηλός φωτισμός.
Και σκέψεις..
Σκέψεις, σκέψεις..

Που να σε χωρέσω;
Που να βρω δύναμη
μέσα μου να σ’ αντέξω;
Με τις αισθήσεις
πως να παλέψω;

Τους παλμούς
πως να σταματήσω;
Ποιο χρόνο
θες να μετρήσω;
Ποια όνειρα
μπορώ να σβήσω;

Μη φύγεις
σκέψη μου αγαπημένη.
Θα βρω τρόπους
κοντά μου να μένεις..

Θα πνίξω
στα χείλη το λυγμό.
Θα κλέψω τη γη
απ' τον ουρανό.
Κι όσο περίσσευμα
υπάρχει στην ψυχή
θα γίνεις Προσευχή..

Μέρες απόγνωσης
να σε διαβάζω.
Νύχτες της έλλειψης
να σου μιλάω..
Καημέ αγιάτρευτε
σε αγαπάω..

Κάποιες στιγμές λυγίζω
με πόνο σε ζητάω.
Δάκρυα πλημμυρίζω
σε στεναγμούς ξεσπάω..

Ώρες που λείπεις
και περιμένω
μ' ένα σου χάδι
να με αγγίξεις.
Μες στο σκοτάδι
μικρές ανάσες
να μου χαρίσεις..

Να 'μαι μαζί σου
μες στην ψυχή σου.
Να 'μαι ο δρόμος
μες στη ζωή σου.
Σαν ξυπνάς πλάι μου
 να σε φιλάω.
Μέσα στα μάτια σου
βαθιά να κυλάω..

Βράδια αξημέρωτα
στης αγάπης τα χρώματα.
Με λόγια του έρωτα
κι όλα τ' αρώματα.

Πνοή μου να γίνεις
να με τυλίγεις.
Στα δυο σου χέρια
να με φυλακίζεις.
Πάνω στα αστέρια
να με κοιμίζεις..

Μη φεύγεις
σκέψη μου αγαπημένη.
Ταξίδι ονείρου
 μας περιμένει..

Ν' ακούσω χτύπους
 της καρδιάς σου.
Να μπω στ' απόκρυφα
 της αγκαλιάς σου.
Πάρε με αγάπη μου
να 'μαι δικιά σου..

Το γυμνό σου σώμα
να ψηλαφίσω.
Λέξεις με πόθο
να ψιθυρίσω.
Σημάδια πάνω σου
 ν' αφήσω.
Γλυκά να σε μεθύσω..

Ν' απογειωθούμε..
Στην σκάλα του ανέμου
 να πιαστούμε.
 Στο άπειρο οι δυο μας
να χαθούμε.
 Της ζωής ανάσες
να γευτούμε..

Την εκπλήρωση
των ονείρων μας να δούμε.
Στη γειτονιά των αγγέλων
θα βρεθούμε..
Σαν συναντηθούμε._

Δευτέρα, 5 Νοεμβρίου 2012

Ποίηση:Μαρία Πεπικίδου
Σεβαστείτε τα πνευματικά δικαιώματα.
Σας ευχαριστώ.

Poem by, toxotina73

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου