Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Νοσταλγία

Απομακρυσμένη μου επιγραφή με τη μορφή της άρνησης να με τυλίγεις σαν μυθιστόρημα μες στης σιωπής το σκοτάδι γράφοντας με την ψευδαίσθηση της ανθρώπινης φύσης μου.
Δεν πρόκειται για τίτλους εντυπωσιασμού, δόξα κι επιτυχίας, έτσι βγαίνουν αυθόρμητα για εσένα μόνο γέννημα ευτυχίας.Για να αποτυπωθεί μια όμορφη συνάντηση για εμάς χαρά μου την πόρτα ανοίγω της ψυχής να 'ρθεις στην αγκαλιά μου.Σβήνουν σιγά, σιγά τα φώτα και το φεγγάρι πάλι γέρνει στο μέρος όπου κάθομαι και βάφω τα όνειρά μου.

Ύμνος στα χείλη μου γλυκός και θαύμα σαν σε φέρνει να εξιστορώ αγάπη μου τα λόγια της καρδιάς μου.
Αν μέσα στα καλούπια της λέξης
χωρέσω ότι αισθάνομαι για εσένα
θα πουν με τη βοήθεια της τέχνης
πως έγινα ποιήτρια για έναν._ 

Έτος έκδοσης:2013
ISBN:978-618-80612-2-4
ΣΕΛ.:140
© Μαρία Πεπικίδου


Άλλα βιβλία από την ποιητική συλλογή Αναγέννηση:


..Έγινα εθελοντής 
στο ταξίδι αυτό
και του έρωτα την τιμή
διπλά πληρώνω…

Έτος έκδοσης:2013




..Αυτό το βράδυ 
θα κάνω πάλι μια ευχή
τ' όνειρο που ζω 
ποτέ να  μην τελειώσει…

Έτος έκδοσης:2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου