Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Χειρόγραφο ψυχής

Στο άγγιγμα των προσδοκιών και των υποσχέσεων.
Στην έλλειψη ικανοποίησης στην προσφορά των αγαθών.
Στη μοναδική αλήθεια που σπάνια γίνεται γνωστή.
Στην απελευθέρωση των κρυφών μου επιθυμιών. 
Εκείνη που δε μεταφράζεται ούτε με λέξεις, ούτε με εικόνες.

        
 Πρόσεξε πως μ' αγγίζεις λοιπόν..
  Γιατί σε αγαπάω πολύ!!

  _Εμένα η ζωή μου είναι οι λέξεις
 μου έχεις πει..
_Εμένα οι λέξεις αυτές, είσαι εσύ.
Όλος μου ο κόσμος
μέσα εκεί._

Έτος έκδοσης:2013
ISBN:978-618-80612-1-7
ΣΕΛ.:140
© Μαρία Πεπικίδου



    Άλλα βιβλία από την ποιητική συλλογή Αναγέννηση:

Νοσταλγία

..Αν χαθεί αυτή η αγάπη 
θα χαθώ.
Μη με ξεχνάς δε σε ξεχνώ
να μ' αγαπάς σε αγαπώ..

Έτος έκδοσης:2013
© Μαρία Πεπικίδου



Δώρο ζωής

..Έγινα εθελοντής 
στο ταξίδι αυτό
και του έρωτα την τιμή
διπλά πληρώνω…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου